Carbon (7 artikelen)
Prev[1]Next
Toon: Lijst Sorteer op:
VIDUVE84 Duke Lucky Jack SLS 3 Ultra carb rim disc  28sp
(min. 1)
v
DUXCV2008 Duke Lucky Jack SLS4 6STERS 28sp 26mm rim De velg van de kampioenen!

De Lucky Jack van DUKE is een zeer lichte en brede velg voor cross country en marathon gebruik. De velg biedt niet alleen een uitstekende laterale stijfheid, maar ook een grote band ondersteuning, zelfs bij het rijden op een lage luchtdruk wat resulteert in een opmerkelijk verhoogde grip en comfort. Het asymmetrische velgprofiel optimaliseert de spaakhoek om verschillende voordelen te bieden.

 De absorptie van botsenergie is met meer dan 20% verbeterd ten opzichte van het vorige model.
 De velgen profiteren van het SLS3-fabricageproces. Dit fabricageproces gaat vandaag de dag nog verder, aangezien het nu in een stofvrij laboratorium wordt gemaakt en er niet meer geschuurd of gelakt hoeft te worden. SLS3-producten zien er meteen uit de mal uitstekend uit. Omdat ze niet meer geverfd worden, kunnen de velgen niet bekrast worden.



 

Kenmerken van de DUKE Lucky Jack SLS3 6TERS
100% gemaakt van carbon
SLS3 vervaardiging
Tubeless Klaar
asymmetrisch profiel met 2.6mm offset
voor schijfremmen
 

Gewicht: 290g
Breedte 26mm



Details van de DUKE Lucky Jack SLS3 6TERS

Haakloze velg/ 
Dit type velg is veel sterker dan de traditionele clincher velg. Duke heeft deze technologie met groot succes toegepast op hun velgen sinds 2011

Burp-vrij systeem
De hiel van de band wordt op zijn plaats gehouden, ongeacht de bandenspanning en de toestand van de ondergrond. Dit voorkomt het risico dat de band van de velg loopt, zelfs als je vol gas geeft in de bochten.

Asymmetrisch profiel

Door het asymmetrische profiel kon DUKE de potentiële zijdelingse sterkte van het wiel en zijn stabiliteit verhogen zonder gewicht toe te voegen.
 De velgboringen zijn uit het midden geplaatst om de verstevigingshoeken te verbeteren voor een sterker, stijver wiel.

Bredere velg


Een bredere velg verhoogt het comfort voor de rijder in vergelijking met een band met dezelfde breedte gemonteerd op een smalle "standaard" velg vanwege het grotere luchtvolume in de band.

SLS (Super Licht Serie)

Deze velgen zijn 10% lichter dan de klassieke versie, terwijl ze precies dezelfde sterkte en stijfheid behouden. Ze worden vervaardigd in een verzegelde atmosfeer en vereisen geen retouchering aan de uitgang van de mal. Geen schuren of lakken, de afwerking is uitzonderlijk!



 

Maximaal systeemgewicht: 110 kg!


 SLS3 1
(min. 1)
v
DUXCV2019 Duke Lucky Jack SLS5 rim 28  intern 28h 242gr <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html><head>
<meta content="text/html; charset=unicode" http-equiv="Content-Type" />
</head>
<body>
<p>De nieuwe Lucky Jack SLS5 belichaamt de uitmuntendheid van het topmodel XC 
carbon wiel. Ontworpen om de grenzen te verleggen, combineert het 
ultralichtheid, dynamiek en robuustheid, terwijl het ongeëvenaard rijcomfort 
biedt op het meest veeleisende terrein. De Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en 
heeft ook 15% meer verticale flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. 
Hij is verkrijgbaar in twee interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in 
de XCO World Cup gebruikt door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate 
Courtney, Jordan Sarrou, Titouan Carod en David Valero.<br />Onze 
aanbevelingen<br /><br /><br />245 g: XC voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC 
vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: XC achteraan [zeer] 
toegewijd<br /><br />Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en heeft ook 15% meer verticale 
flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. Hij is verkrijgbaar in twee 
interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in de XCO World Cup gebruikt 
door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate Courtney, Jordan Sarrou, 
Titouan Carod en David Valero.<br />Onze aanbevelingen<br />245 g: XC 
voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: 
XC achteraan [zeer] toegewijd<br /><br />Geavanceerde technische oplossingen<br />Ons 
SLS5 (Super Light Series 5) productieproces combineert een geoptimaliseerde 
koolstofvezel lay-up met een exclusieve aerospace-grade hars.<br />De velg is 10% 
lichter dan de SLS4 in gelijkwaardige configuratie en heeft ook 15% meer 
verticale flexibiliteit voor een beter dynamisch gedrag.<br />De velg heeft ook 
een betere weerstand tegen laterale spanningen en verticale schokken, evenals 
een verbeterde trillingsdemping voor meer comfort en controle.<br /><br />Er zijn 
ook twee nieuwe technische oplossingen geïntroduceerd:<br />ImpactGuard - 
energieabsorberende inzetstukken Deze inzetstukken met hoge veerkracht, onder 
druk geïnjecteerd in holle ruimtes aan weerszijden van de velg, absorberen de 
energie die vrijkomt bij zowel lichte als zware botsingen. Hun lage dichtheid, 
vergelijkbaar met die van onze koolstofvezel, garandeert maximale bescherming 
zonder het wiel te verzwaren.<br /><br />SpokeCore - Gegoten 
spaakpassages<br />Dankzij een geavanceerd fabricageproces worden de spaakgaten 
rechtstreeks in het carbon gegoten, waardoor er geen risico is op verbrossing of 
verandering in de structurele stijfheid door boren. Deze constructie uit één 
stuk versterkt de sterkte van de velg: het vermindert het aantal spaken en 
garandeert totale controle over de stijfheid en uitstekende 
betrouwbaarheid.<br /><br />De belofte van de Lucky Jack SLS5<br />Het lichtere 
gewicht van onze nieuwe Lucky Jack maakt de fiets makkelijker hanteerbaar bij 
het veranderen van richting, en makkelijker bij het veranderen van tempo. Maar 
gewicht is niet alles. Dankzij onze DRC (Dynamic Response Comfort) technologie, 
geïntegreerd in het SLS5 fabricageproces, profiteert de nieuwe Lucky Jack van 
perfect gecontroleerd vervormingsmanagement en rebound effect.<br /><br />De 
voordelen op het veld zijn duidelijk te zien:<br /><br />+ dynamiek<br />Het wiel 
herstelt de geaccumuleerde energie aan het begin van een bocht voor een 
levendiger herstel aan het einde.<br /><br />+ Meer grip<br />Bij het vertragen of 
versnellen brengt het wiel de essentie van de door de transmissie of door het 
remsysteem geleverde inspanning over op de grond. Het biedt ook meer grip in 
bochten en bij overhellen.<br /><br />+ comfort<br />Minder vermoeidheid van het 
bovenlichaam, zelfs tijdens lange, zware ritten.<br /><br />+ Meer controle<br />De 
motor is 'rustiger' als het terrein chaotischer wordt.<br /><br />+ Grotere 
betrouwbaarheid<br />In tegenstelling tot aluminium vermoeit carbon niet wanneer 
het vervormd wordt: door het krachtmoment te verspreiden, vermindert het de kans 
op breuken.</p></body></html> DUXCV2019
(min. 1)
v
DUXCV2022 Duke Lucky Jack SLS5 rim 28 intern 28h 350gr <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html><head>
<meta content="text/html; charset=unicode" http-equiv="Content-Type" />
</head>
<body>Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en heeft ook 15% meer verticale 
flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. Hij is verkrijgbaar in twee 
interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in de XCO World Cup gebruikt 
door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate Courtney, Jordan Sarrou, 
Titouan Carod en David Valero.<br />Onze aanbevelingen<br />245 g: XC 
voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: 
XC achteraan [zeer] toegewijd<br /><br />Geavanceerde technische oplossingen<br />Ons 
SLS5 (Super Light Series 5) productieproces combineert een geoptimaliseerde 
koolstofvezel lay-up met een exclusieve aerospace-grade hars.<br />De velg is 10% 
lichter dan de SLS4 in gelijkwaardige configuratie en heeft ook 15% meer 
verticale flexibiliteit voor een beter dynamisch gedrag.<br />De velg heeft ook 
een betere weerstand tegen laterale spanningen en verticale schokken, evenals 
een verbeterde trillingsdemping voor meer comfort en controle.<br /><br />Er zijn 
ook twee nieuwe technische oplossingen geïntroduceerd:<br />ImpactGuard - 
energieabsorberende inzetstukken Deze inzetstukken met hoge veerkracht, onder 
druk geïnjecteerd in holle ruimtes aan weerszijden van de velg, absorberen de 
energie die vrijkomt bij zowel lichte als zware botsingen. Hun lage dichtheid, 
vergelijkbaar met die van onze koolstofvezel, garandeert maximale bescherming 
zonder het wiel te verzwaren.<br /><br />SpokeCore - Gegoten 
spaakpassages<br />Dankzij een geavanceerd fabricageproces worden de spaakgaten 
rechtstreeks in het carbon gegoten, waardoor er geen risico is op verbrossing of 
verandering in de structurele stijfheid door boren. Deze constructie uit één 
stuk versterkt de sterkte van de velg: het vermindert het aantal spaken en 
garandeert totale controle over de stijfheid en uitstekende 
betrouwbaarheid.<br /><br />De belofte van de Lucky Jack SLS5<br />Het lichtere 
gewicht van onze nieuwe Lucky Jack maakt de fiets makkelijker hanteerbaar bij 
het veranderen van richting, en makkelijker bij het veranderen van tempo. Maar 
gewicht is niet alles. Dankzij onze DRC (Dynamic Response Comfort) technologie, 
geïntegreerd in het SLS5 fabricageproces, profiteert de nieuwe Lucky Jack van 
perfect gecontroleerd vervormingsmanagement en rebound effect.<br /><br />De 
voordelen op het veld zijn duidelijk te zien:<br /><br />+ dynamiek<br />Het wiel 
herstelt de geaccumuleerde energie aan het begin van een bocht voor een 
levendiger herstel aan het einde.<br /><br />+ Meer grip<br />Bij het vertragen of 
versnellen brengt het wiel de essentie van de door de transmissie of door het 
remsysteem geleverde inspanning over op de grond. Het biedt ook meer grip in 
bochten en bij overhellen.<br /><br />+ comfort<br />Minder vermoeidheid van het 
bovenlichaam, zelfs tijdens lange, zware ritten.<br /><br />+ Meer controle<br />De 
motor is 'rustiger' als het terrein chaotischer wordt.<br /><br />+ Grotere 
betrouwbaarheid<br />In tegenstelling tot aluminium vermoeit carbon niet wanneer 
het vervormd wordt: door het krachtmoment te verspreiden, vermindert het de kans 
op breuken.</body></html> DUXCV2022
(min. 1)
v
DUXCV2018 Duke Lucky Jack SLS5 rim 30.5 intern 28h 245gr <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html><head>
<meta content="text/html; charset=unicode" http-equiv="Content-Type" />
</head>
<body>
<p>De nieuwe Lucky Jack SLS5 belichaamt de uitmuntendheid van het topmodel XC 
carbon wiel. Ontworpen om de grenzen te verleggen, combineert het 
ultralichtheid, dynamiek en robuustheid, terwijl het ongeëvenaard rijcomfort 
biedt op het meest veeleisende terrein. De Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en 
heeft ook 15% meer verticale flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. 
Hij is verkrijgbaar in twee interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in 
de XCO World Cup gebruikt door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate 
Courtney, Jordan Sarrou, Titouan Carod en David Valero.<br />Onze 
aanbevelingen<br /><br /><br />245 g: XC voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC 
vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: XC achteraan [zeer] 
toegewijd<br /><br />Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en heeft ook 15% meer verticale 
flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. Hij is verkrijgbaar in twee 
interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in de XCO World Cup gebruikt 
door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate Courtney, Jordan Sarrou, 
Titouan Carod en David Valero.<br />Onze aanbevelingen<br />245 g: XC 
voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: 
XC achteraan [zeer] toegewijd<br /><br />Geavanceerde technische oplossingen<br />Ons 
SLS5 (Super Light Series 5) productieproces combineert een geoptimaliseerde 
koolstofvezel lay-up met een exclusieve aerospace-grade hars.<br />De velg is 10% 
lichter dan de SLS4 in gelijkwaardige configuratie en heeft ook 15% meer 
verticale flexibiliteit voor een beter dynamisch gedrag.<br />De velg heeft ook 
een betere weerstand tegen laterale spanningen en verticale schokken, evenals 
een verbeterde trillingsdemping voor meer comfort en controle.<br /><br />Er zijn 
ook twee nieuwe technische oplossingen geïntroduceerd:<br />ImpactGuard - 
energieabsorberende inzetstukken Deze inzetstukken met hoge veerkracht, onder 
druk geïnjecteerd in holle ruimtes aan weerszijden van de velg, absorberen de 
energie die vrijkomt bij zowel lichte als zware botsingen. Hun lage dichtheid, 
vergelijkbaar met die van onze koolstofvezel, garandeert maximale bescherming 
zonder het wiel te verzwaren.<br /><br />SpokeCore - Gegoten 
spaakpassages<br />Dankzij een geavanceerd fabricageproces worden de spaakgaten 
rechtstreeks in het carbon gegoten, waardoor er geen risico is op verbrossing of 
verandering in de structurele stijfheid door boren. Deze constructie uit één 
stuk versterkt de sterkte van de velg: het vermindert het aantal spaken en 
garandeert totale controle over de stijfheid en uitstekende 
betrouwbaarheid.<br /><br />De belofte van de Lucky Jack SLS5<br />Het lichtere 
gewicht van onze nieuwe Lucky Jack maakt de fiets makkelijker hanteerbaar bij 
het veranderen van richting, en makkelijker bij het veranderen van tempo. Maar 
gewicht is niet alles. Dankzij onze DRC (Dynamic Response Comfort) technologie, 
geïntegreerd in het SLS5 fabricageproces, profiteert de nieuwe Lucky Jack van 
perfect gecontroleerd vervormingsmanagement en rebound effect.<br /><br />De 
voordelen op het veld zijn duidelijk te zien:<br /><br />+ dynamiek<br />Het wiel 
herstelt de geaccumuleerde energie aan het begin van een bocht voor een 
levendiger herstel aan het einde.<br /><br />+ Meer grip<br />Bij het vertragen of 
versnellen brengt het wiel de essentie van de door de transmissie of door het 
remsysteem geleverde inspanning over op de grond. Het biedt ook meer grip in 
bochten en bij overhellen.<br /><br />+ comfort<br />Minder vermoeidheid van het 
bovenlichaam, zelfs tijdens lange, zware ritten.<br /><br />+ Meer controle<br />De 
motor is 'rustiger' als het terrein chaotischer wordt.<br /><br />+ Grotere 
betrouwbaarheid<br />In tegenstelling tot aluminium vermoeit carbon niet wanneer 
het vervormd wordt: door het krachtmoment te verspreiden, vermindert het de kans 
op breuken.</p></body></html> DUXCV2018
(min. 1)
v
DUXCV2020 Duke Lucky Jack SLS5 rim 30.5 intern 28h 285gr <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html><head>
<meta content="text/html; charset=unicode" http-equiv="Content-Type" />
</head>
<body>De nieuwe Lucky Jack SLS5 belichaamt de uitmuntendheid van het topmodel XC 
carbon wiel. Ontworpen om de grenzen te verleggen, combineert het 
ultralichtheid, dynamiek en robuustheid, terwijl het ongeëvenaard rijcomfort 
biedt op het meest veeleisende terrein. De Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en 
heeft ook 15% meer verticale flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. 
Hij is verkrijgbaar in twee interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in 
de XCO World Cup gebruikt door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate 
Courtney, Jordan Sarrou, Titouan Carod en David Valero.<br />Onze 
aanbevelingen<br /><br /><br />245 g: XC voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC 
vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: XC achteraan [zeer] 
toegewijd<br /><br />Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en heeft ook 15% meer verticale 
flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. Hij is verkrijgbaar in twee 
interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in de XCO World Cup gebruikt 
door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate Courtney, Jordan Sarrou, 
Titouan Carod en David Valero.<br />Onze aanbevelingen<br />245 g: XC 
voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: 
XC achteraan [zeer] toegewijd<br /><br />Geavanceerde technische oplossingen<br />Ons 
SLS5 (Super Light Series 5) productieproces combineert een geoptimaliseerde 
koolstofvezel lay-up met een exclusieve aerospace-grade hars.<br />De velg is 10% 
lichter dan de SLS4 in gelijkwaardige configuratie en heeft ook 15% meer 
verticale flexibiliteit voor een beter dynamisch gedrag.<br />De velg heeft ook 
een betere weerstand tegen laterale spanningen en verticale schokken, evenals 
een verbeterde trillingsdemping voor meer comfort en controle.<br /><br />Er zijn 
ook twee nieuwe technische oplossingen geïntroduceerd:<br />ImpactGuard - 
energieabsorberende inzetstukken Deze inzetstukken met hoge veerkracht, onder 
druk geïnjecteerd in holle ruimtes aan weerszijden van de velg, absorberen de 
energie die vrijkomt bij zowel lichte als zware botsingen. Hun lage dichtheid, 
vergelijkbaar met die van onze koolstofvezel, garandeert maximale bescherming 
zonder het wiel te verzwaren.<br /><br />SpokeCore - Gegoten 
spaakpassages<br />Dankzij een geavanceerd fabricageproces worden de spaakgaten 
rechtstreeks in het carbon gegoten, waardoor er geen risico is op verbrossing of 
verandering in de structurele stijfheid door boren. Deze constructie uit één 
stuk versterkt de sterkte van de velg: het vermindert het aantal spaken en 
garandeert totale controle over de stijfheid en uitstekende 
betrouwbaarheid.<br /><br />De belofte van de Lucky Jack SLS5<br />Het lichtere 
gewicht van onze nieuwe Lucky Jack maakt de fiets makkelijker hanteerbaar bij 
het veranderen van richting, en makkelijker bij het veranderen van tempo. Maar 
gewicht is niet alles. Dankzij onze DRC (Dynamic Response Comfort) technologie, 
geïntegreerd in het SLS5 fabricageproces, profiteert de nieuwe Lucky Jack van 
perfect gecontroleerd vervormingsmanagement en rebound effect.<br /><br />De 
voordelen op het veld zijn duidelijk te zien:<br /><br />+ dynamiek<br />Het wiel 
herstelt de geaccumuleerde energie aan het begin van een bocht voor een 
levendiger herstel aan het einde.<br /><br />+ Meer grip<br />Bij het vertragen of 
versnellen brengt het wiel de essentie van de door de transmissie of door het 
remsysteem geleverde inspanning over op de grond. Het biedt ook meer grip in 
bochten en bij overhellen.<br /><br />+ comfort<br />Minder vermoeidheid van het 
bovenlichaam, zelfs tijdens lange, zware ritten.<br /><br />+ Meer controle<br />De 
motor is 'rustiger' als het terrein chaotischer wordt.<br /><br />+ Grotere 
betrouwbaarheid<br />In tegenstelling tot aluminium vermoeit carbon niet wanneer 
het vervormd wordt: door het krachtmoment te verspreiden, vermindert het de kans 
op breuken.</body></html> DUXCV2020
(min. 1)
v
DUXCV2021 Duke Lucky Jack SLS5 rim 30.5 intern 28h 350gr <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<html><head>
<meta content="text/html; charset=unicode" http-equiv="Content-Type" />
</head>
<body>
<p>De nieuwe Lucky Jack SLS5 belichaamt de uitmuntendheid van het topmodel XC 
carbon wiel. Ontworpen om de grenzen te verleggen, combineert het 
ultralichtheid, dynamiek en robuustheid, terwijl het ongeëvenaard rijcomfort 
biedt op het meest veeleisende terrein. De Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en 
heeft ook 15% meer verticale flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. 
Hij is verkrijgbaar in twee interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in 
de XCO World Cup gebruikt door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate 
Courtney, Jordan Sarrou, Titouan Carod en David Valero.<br />Onze 
aanbevelingen<br /><br /><br />245 g: XC voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC 
vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: XC achteraan [zeer] 
toegewijd<br /><br />Lucky Jack SLS5 is 10% lichter en heeft ook 15% meer verticale 
flexibiliteit voor een verbeterd dynamisch gedrag. Hij is verkrijgbaar in twee 
interne breedtes en drie gewichtsversies en wordt in de XCO World Cup gebruikt 
door gerenommeerde atleten als Loana Lecomte, Kate Courtney, Jordan Sarrou, 
Titouan Carod en David Valero.<br />Onze aanbevelingen<br />245 g: XC 
voormontage<br />285 g: XC achteraan of XC vooraan [zeer]&nbsp;toegewijd<br />350 g: 
XC achteraan [zeer] toegewijd<br /><br />Geavanceerde technische oplossingen<br />Ons 
SLS5 (Super Light Series 5) productieproces combineert een geoptimaliseerde 
koolstofvezel lay-up met een exclusieve aerospace-grade hars.<br />De velg is 10% 
lichter dan de SLS4 in gelijkwaardige configuratie en heeft ook 15% meer 
verticale flexibiliteit voor een beter dynamisch gedrag.<br />De velg heeft ook 
een betere weerstand tegen laterale spanningen en verticale schokken, evenals 
een verbeterde trillingsdemping voor meer comfort en controle.<br /><br />Er zijn 
ook twee nieuwe technische oplossingen geïntroduceerd:<br />ImpactGuard - 
energieabsorberende inzetstukken Deze inzetstukken met hoge veerkracht, onder 
druk geïnjecteerd in holle ruimtes aan weerszijden van de velg, absorberen de 
energie die vrijkomt bij zowel lichte als zware botsingen. Hun lage dichtheid, 
vergelijkbaar met die van onze koolstofvezel, garandeert maximale bescherming 
zonder het wiel te verzwaren.<br /><br />SpokeCore - Gegoten 
spaakpassages<br />Dankzij een geavanceerd fabricageproces worden de spaakgaten 
rechtstreeks in het carbon gegoten, waardoor er geen risico is op verbrossing of 
verandering in de structurele stijfheid door boren. Deze constructie uit één 
stuk versterkt de sterkte van de velg: het vermindert het aantal spaken en 
garandeert totale controle over de stijfheid en uitstekende 
betrouwbaarheid.<br /><br />De belofte van de Lucky Jack SLS5<br />Het lichtere 
gewicht van onze nieuwe Lucky Jack maakt de fiets makkelijker hanteerbaar bij 
het veranderen van richting, en makkelijker bij het veranderen van tempo. Maar 
gewicht is niet alles. Dankzij onze DRC (Dynamic Response Comfort) technologie, 
geïntegreerd in het SLS5 fabricageproces, profiteert de nieuwe Lucky Jack van 
perfect gecontroleerd vervormingsmanagement en rebound effect.<br /><br />De 
voordelen op het veld zijn duidelijk te zien:<br /><br />+ dynamiek<br />Het wiel 
herstelt de geaccumuleerde energie aan het begin van een bocht voor een 
levendiger herstel aan het einde.<br /><br />+ Meer grip<br />Bij het vertragen of 
versnellen brengt het wiel de essentie van de door de transmissie of door het 
remsysteem geleverde inspanning over op de grond. Het biedt ook meer grip in 
bochten en bij overhellen.<br /><br />+ comfort<br />Minder vermoeidheid van het 
bovenlichaam, zelfs tijdens lange, zware ritten.<br /><br />+ Meer controle<br />De 
motor is 'rustiger' als het terrein chaotischer wordt.<br /><br />+ Grotere 
betrouwbaarheid<br />In tegenstelling tot aluminium vermoeit carbon niet wanneer 
het vervormd wordt: door het krachtmoment te verspreiden, vermindert het de kans 
op breuken.</p></body></html> DUXCV2021
(min. 1)
v
 
Prev[1]Next